Hakuna Matata

2009-03-04
20:36:37

Dagens roligaste /L
manniskor/Mensch29.gifJ hade skitroligt när vi installerade nya skrivaren. Den står av vissa skäl i sovrummet. I alla fall så låg jag i sängen och J satt vid datorn i vardagsrummet. Skrivaren satte igång och jag brydde mig inte mer om det. Efter en stund kom J in i rummet och gapskrattade och visade vad han skrivit ut. Det var en bild på en väldigt hårig "snippa", som han trodde jag sett och tyckte det var skitroligt. Ha...ha... sa jag. Är du 3 år eller? 

Dagen efter så tänkte jag nu ska jag hämnas. Så jag la bilden i hans jackficka. Och jag glömde totalt bort det.

Idag en vecka senare fick jag ett sms på dagen.
J hade stått i affären och skulle lämna fram pengar till kassörskan när han ser att han håller i en bild, föreställande ett kvinnligt könsorgan.

J har aldrig respekterat mig så mycket som nu. Jag vann.

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: