Hakuna Matata

2009-03-14
12:15:13

Bilar, bilar, bilar /S
Nu har jag precis pratat med mamma och pappa! Med mamma pratades det mer allmänt om allt och inget och om lite pengalån till kurslitteratur. Med pappa så handlade samtalet främst om bilar och det känns faktiskt riktigt bra nu. Han trodde inte att det var något fel på Ford focus och nu visste han ju lite mer vad jag är ute efter så vad han ska titta på när han hjälper mig att leta. Vi ska även åka runt och kolla lite när jag kommer hem. Det bästa var att jag kommer slippa ta ett billån då jag istället får låna av mamma och pappa och betala dem cirka 3000kr/mån vilket känns jäkligt skönt då jag trots allt inte får första lönen förrän slutet på juni och sen vet jag ju inte om jag eventuellt kommer vara ledig för att förskolan stänger under sommaren och då blir det ju inte heller några pengar... Sen pratade vi även lite om försäkringar och kom fram till en annan sak som också kändes väldigt bra... Även om allt känns bra så fladdrar det till lite i magen då det verkligen är på riktigt, något som jag inte har insett än helt och hållet...

Nu ska jag återgå till min uppsats!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: