Hakuna Matata

2009-03-26
13:26:46

0,4 till mål! /S
Nu är jag hemma igen från min joggingrunda. Det var jobbigt väder då det är jättevarmt och skönt i solen men luften man andas var kall så det var rätt jobbig runda. Jag försökte också använda min nya mp3 med beat run-funktion men den funktionen innebar tydligen att den spelade låtarna i ett snabbare tempo så de låtar som redan har rätt högt tempo blev ju näst intill hysteriska. Det kan också bero på att något blev fel när jag skulle göra gång-, jogging- och springtest för att den skulle mäta längden på mina steg, för när jag kollade så stod det att jag tog två meter långa steg när jag springer!! Nog för att jag har långa ben men fasen alltså, riktigt så långa är de inte.

Jag är ju lite lat när det kommer till att fota men idag gjorde jag det så nu kan ni få se mina nya tights som jag älskar. Jag var ju rädd att få gigantiska kycklinglår men jag tycker inte att det blev så, jag ser bara ut som en yberseriös joggare :op
Det kommer definitivt att inhandlas ett par likadana i caprimodell som jag kan ha i sommar.

Under joggingrundan idag så jag ett skönt vårtecken, nämligen en massa gula tussilago!! Så himla mysigt.... massor var väl kanske att ta i men de var i alla fall tio till antalet och om solen bara vill visa sig några dagar till så kommer det nog komma fram massor.

För att referera till min rubrik så vägde jag mig innan jag gick ut och sprang och kan stolt meddela att jag nu har 0,4 kg kvar att gå ner innan jag nått mitt första viktmål och totalt har jag bara 2,4 kg till mitt slutgiltliga mål som jag har bestämt mig för att nå till den första juni.... måste säga att jag är mäkta stolt men även förvånad över att jag faktiskt har klarat av att gå ner alla dessa kilo, om man räknar från juni 2008 till juni 2009 om jag nu lyckas med de sista kilona så har jag lyckats gå ner 12 kg! och jag har egentligen inte gjort några massiva förändringar i mina vanor, jag antar att det gått så bra tack vare min motivation denna gång....

Nu ska jag hoppa in i duschen och sen ska jag ta något att äta, är vrålhungrig!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: