Hakuna Matata

2009-06-04
16:22:46

Torsdag /S
Då var det torsdag och nu är jag hemma en stund från jobbet innan det är dags att åka in mot stan och hoppa på bussen som tar personalen till sommarfesten/middagen som kommer vara på en restaurang utanför stan.
Jag har ingen större lust då jag är meeeegatrött! Jag hr sovit skitkasst hela veckan och det börjar kännas nu när man närmar sig slutet. Tanken på att jag inte kommer vara hemma förrän efter 23 ikväll känns inte heller särskilt kul med tanke på att klockan ringer kl 5.00 imorgon bitti.
Klädångesten gör att det också känns sisådär... har ingen aning om vad jag ska ta på mig. Jag hade tänkt ta min nya kjol men det ösregnar ute nu och är rätt kyligt så jag vet faktiskt inte hur jag ska göra.
Nu ska jag i alla fall hoppa in i duschen så jag kommer ett steg framåt i alla fall innan jag måste vara färdig vid 17.50.

Hoppas ni har haft en bra dag och får en fortsatt trevlig kväll!!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: