Hakuna Matata

2009-06-24
18:03:35

Onsdag /S
Hej på er!
Nu är mer än halva arbetsveckan avklarad :D! Idag har det varit helt otroligt varmt ute och jag känner av det i huvudet då jag är jättetrött. När jag kollade termometern strax innan kl 15 så var det 49 grader varmt i solväggen!!
Barnen har fått chansen att svalka sig då vi haft en vattenspridare igång under dagen. Vi lyxade också till mellanmålet med lite milkshake som uppskattades lika mycket av barn som vuxna :P
Det känns som att man har börjat få lite färg av att vara i solen, jag har dock varit duktig och använt solskyddsfaktor 15 hela veckan så jag har klarat mig från att bränna mig till skillnad från kollegan som använt en lägre faktor.

Nu ska jag ta med mig Pepsi ut och gå och lägga oss i skuggan någonstans. Jag lånade en bok om klickerträning igår som jag tänkte kika lite i, har varit lite nyfiken på det förut men är inte alls insatt i det. Kanske kan man komma till rätta med Pepsis dragande i kopplet på det viset? Jag måste dock säga att han blivit bättre, han drar fortfarande i kopplet men det är väldigt sällan som man känner de där rycken. Han har också blivit  lugnare inne då han inte numera kan gå och lägga sig i ett annat rum istället för att hela tiden se till att befinna sig i samma rum som oss. Han fick en korg för två veckor sedan som jag lade hans pläd i och han verkar gilla sin sovplats för där ligger han titt som tätt nu för tiden.

Men nu ska vi som sagt gå ut!


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: