Hakuna Matata

2009-06-06
21:02:52

Norge dag 1 /L
Førsta dagen som næstan lite norsk iaf. Jag har haft fullt upp hela dagen. Mina syskon ær hær, det sæger en del. Vi har cyklat runt i stan och fixat bland annat nytt telefonkort och busskort åt mig. Så nu kan jag nog leva hær. Backarna ær hemska så jag ser inte fram emot denna pendling men det kan vara så att det faktiskt finns bussførbindelser som underlættar. Ikvæll jobbar J och pappa ska på nån salsakvæll vilket innebær wii med syskonen. Åsa har børjat slappna av en del - mest på grund av utmattning. Hon har mått vældigt dåligt de senaste veckorna, hon kænner væl av flytten. Nu ska jag hindra ett syskonbråk.

Uppdaterar så fort jag kan.

Hoppas på en hundkompis till Åsa snart :) och jag skulle gærna vilja sitta med The Sims 3 nu som vissa av oss gør.... grrr....

Kram!

Kommentar:
#1: Sandra

Mysigt det verkar vara! All personal verkar ju vara ung också, det kan ju vara kul när man ska försöka skaffa nya buddys. Jag trodde du skulle ha bara 5 åringarna men det är en hel del tillsammans med alla andra barn också va om jag fatta rätt... och uteliv! Inte bara jag som ska förvandlas till en naturmänniska :p

2009-06-06 @ 21:59:41
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: