Hakuna Matata

2009-06-17
21:50:05

Blä! /S
Usch, jag har fortfarande inte packat och jag har fortfarande tvätt att hämta i tvättstugan....jag som bara vill gå och lägga mig! Är megatrött och blir ännu tröttare när jag tänker på hur tidigt klockan ringer imorgon. Gäller ju att man är utvilad med tanke på att man ska köra bil sedan en ganska lång sträcka.

Imorgon är det jag som öppnar på förskolan, tror dock att dagen kommer gå ganska fort imorgon då vi kommer ha midsommarfirande mellan 9-11 för barnen och deras föräldrar som vill komma, och direkt efter det är det lunch, och från lunch fram till kl 13 går det alltid jättefort....

På fredag är det dags för det riktiga midsommarfirandet, har dock fortfarande ingen koll på hur mitt firande kommer se ut...!

Nej nu MÅSTE jag packa så jag kommer i säng någon gång...natti natt på er!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: