Hakuna Matata

2009-06-13
19:13:53

Agh!!!! /L
Jag ær en sån som blir tyyyp førlamad nær jag blir stressad. Jag har nog ett utav værldens i-lands problem just nu. I stillan ro i tvættstugan stod jag och hængde tvætt. Då ringer J och sæger att ett band spelar på bryggan i stan och eftersom han alltid har sån tur så har han sjælvklart rabatt i baren. Så klockan 8 kommer han och hæmtar mig så ska vi dricka, lyssna på musik tillsammans med några av hans arbetskamrater. Då ær det før det førsta; Lørdag och hela stan ær på bryggan = då vill man se bra ut. Før det andra; førsta intrycket = man vill inte se helt fucked up nær man møter J:s arbetskamrater! Den enda som kan min garderob utantill ær min mor - min støttepelare i kriser. Hon blev utskriven idag, men tror ni jag får tag på mænniskan eller?

Åhh... vad har man på sig? Cykelvænligt, bekvæmt, snyggt och inte før varmt med tanke på den stekande solen!

To be continued.... ♥


Kommentar:
#1: Sandra

Va glad för att ni kan njuta av en stekande sol här är det bara regn, regn, regn och mera regn!

2009-06-13 @ 23:58:29
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: