Hakuna Matata

2009-07-28
12:37:05

Tisdag /S
Hej på er!
Idag hade jag en kort arbetsdag, fick åka hem redan kl 10. Då åkte jag raka vägen hem för att ringa ögonläkaren och boka en tid. När jag väl fick prata med dem så hänvisade de tillbaka mig till vårdcentralen! Så nu har jag fått tag i de på vårdcentralen och bokat en tid hos distriktssköterskan till på torsdag eftermiddag. Sen har jag gjort tråkiga saker som att trakassera Pepsi med saxen för att klippa bort lite päls i hans öron, något han HATAR. Därefter var jag ännu elakare och droppade i lite öronrengöring och det hatade han nog ännu mer. Sen har jag betalat räkningar och insett att den här månaden slår jag rekord i summan på betalningarna då jag kom upp i över 9000kr, men det är bara för att jag betalar av mitt billån till pappa + att jag fick räkningen på Pepsis försäkring utöver de vanliga räkningarna.
Den här månaden blir det ingen shopping, bara i form av en födelsedagspresent till älskade T, jag tänkte nämligen försöka lägga undan lite pengar. Ett besök hos frisören ska dock bokas då mina toppar ser riktigt trista ut!

Jaja... hoppas ni har det bra trots det trista vädret!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: