Hakuna Matata

2009-07-14
22:50:47

This is it. /L
Goooosh, för stress säger jag!
Min norgeflytt tär på mig.
Jag kommer på fredag. Pappa föreslog att vi skulle resa på lördag men jag proootesterade skarpt. My best friend is coming var frasen och han fattade galoppen. Mina syskon kommer inte med vilket innebär no barnpassning vilket innebär att jag har ett öppet schema vilket bör av berörda tolkas som att jag vill se er.
Fredag kväll - träffa Pepsi (mitt gudbarn, då sandra har 83976 syskon och släktingar som paxar eventuella avkommor så får jag ta djuren). Kan tänka mig att en promenad är den bästa möjligheten att förena två hårbollar.
Lördag förmiddag/dag skulle jag gärna vilja se i butikerna då jag måste ha mig lite kläder. Den som vil får gärna joina. Mamma? A? Sandy? Lördagkväll vore kanske dags för vår spelkväll om det går? Käka, skvallra, spela som vi brukar? Sandra och jag behöver träna lite på vår team-spirit så att säga. Vår starka sida är inte att läsa av spelet... kanske därför vi alltid förlorar? :P
Söndag - packa och förbereda. Måndag - till tippen, (K väskor), packa bussen och dra till Norge.

Så ser min nuvarande planering ut. Jag kommer säkerligen åka till Sverige igen under semestern. Borde kanske ta en tur till Linkan också... :) Men du kan ju komma hit också! :D

På återseende.

Kommentar:
#1: Sandra

Låter som en toppenhelg! Räkna med att jag finns närvarande större delen av helgen :)

Lovar att jag ska försöka ta mig till Norge någon gång också, men som sagt, en helg är för kort tid när man ska resa från Linkan. Promenad på fredag låter toppen eller om man ska släppa ihop dem lösa, Pepsi kan nämligen reagera i koppel om andra hundar reagerar och känner jag Åsa rätt så är risken stor att hon reagerar :p

2009-07-15 @ 10:06:09
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: