Hakuna Matata

2009-07-19
21:26:57

Söndag /S
Hey there people!
Nu är jag hemma i Linkan igen efter en dryg hemresa som var riktigt jobbig, dels på grund av att jag var trött, jobbigt väder då det regnade i stort sett heeeela vägen. Men nu är jag i alla fall hemma som sagt. Jag bänkade mig vid TVn direkt, jag har laddat för att vara helt själv här i Linkan. Nu är ju varken Pepsi eller Tobbe här så jag tog med mig en hel kasse med böcker och filmer från mamma och pappa så att jag kan underhålla mig själv.
På tal om T så är han i Norge och fiskar med kära pappsen från och med idag tills på onsdag, och eftersom Pepsis dagmatte är bortrest denna och nästa vecka så var jag tvungen att lämna lilla Pepsi hemma hos mamma som är hundvakt tills T kommer hem. Jag fick en rapport från syster som var snäll och tog ut honom på promenad under kvällen när mamma jobbade. Tydligen så har inte koppelträningen varit fullt så framgångsrik som jag och T trodde, för när han gick med syrran nu under kvällen så sprang han och hängde i kopplet heeeeela tiden, så det verkar som att han bara kan gå hyfsat i kopplet med oss.

Nu ska jag återgå till min sorgliga film Love in Manhattan som jag lånat av syster yster....!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: