Hakuna Matata

2009-07-22
10:47:16

onsdag /S
Här sitter en nyvaken och lite smått chockad S. Idag börjar jag inte förrän 12 så jag ville passa på att sova ut och ställde kl på 10.30, mest som en säkerhetsgrej då jag inte sovit så länge på säkert ett år. MEN... idag vaknade jag av att klockan ringde och att jag faktiskt sovit så länge! Det var riktigt skönt att verkligen få sova ut då jag varit så trött de här dagarna, men det känns lite konstigt, jag hade ju planer på att jogga innan jobbet men eftersom det bara är en timme tills jag måste åka så hinns inte det med....

Idag är det jag som stänger på förskolan så det blir en sen jobbdag, och eftersom det är min tur att öppna imorgon så blir det också en tidig kväll. Om jag orkar ska jag börja rensa i bokhyllan och bära upp backarna med böcker på vinden så att jag kan börja storstäda lite smått. Jag tänkte göra det lugnt och sansat och gå igenom ett rum åt gången. Jag kommer ju vara ensam även nästa vecka så jag har ju gott om tid på mig att genomföra det.

Nu ska jag hoppa in i duschen, ha en skön dag!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: