Hakuna Matata

2009-07-14
20:18:32

Hello again! /S
Jisses vilken lång dag! Känns som att man varit ledig hela dagen... Det blev en sväng till Tornby där vi passade på att byta grillen jag fick i födelsedagspresent, så nu har vi en grill som faktiskt går att använda. Vi kikade även in i lite andra butiker för skojs skull, kollade bland annat lite på kamera som jag nu börjar bli riktigt sugen på att köpa... kanske mer sugen på det än en dator då jag ändå får låna Ts dator ganska mycket. Men vi får se, just nu har jag inte lyckats spara undan några pengar till sådant då det varit så mycket annat som ska betalas + att jag unnat mig lite kläder på rean.

Under dagen ringde mina kollegor från förskolan och sa till mig att jag inte behöver komma in förrän efter lunch imorgon, riktigt underbart att höra då jag annars skulle börja kl 9, det är ju inte så tidigt men när man vet att man ska vara kvar till kl 18 så är varje timme senare man kan komma väldigt skön, speciellt nu när det är så få barn och timmarna segar sig fram. Det innebär förhoppningsvis att jag är pigg och fräsch på kvällen när vi ska åka till Karlstad.

Innan jobbet imorgon tänkte jag ge mig ut på en andra joggingrunda, jag vill verkligen komma igång med träningen igen. Förhoppningsvis får jag även med mig T :)

Nu ska jag glo på lite TV resten av kvällen, puss på er!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: