Hakuna Matata

2009-07-22
21:18:19

Att spola ner pengar i toaletten /S

Nu har jag packat ner mina gamla kursböcker från bokhyllan. Jag har också varit duktig och skrivit ner alla titlar på en lapp som ska ligga i samma låda. Det som är så sorgligt och irriterande är att 9 av 10 böcker är böcker som jag är övertygad om att att jag aldrig mer kommer att öppna. Jag har gjort två försök tidigare att sälja dem men inte fått napp. Nu har jag precis lagt in en ny annons på böckerna, men det blir den sista. Om ingen hör av sig så kommer jag att skänka bort dem till Myrorna eller något. Det känns riktigt pissigt då man vet att det handlar om tusentals kronor, tusentals kronor som man bara kommer kasta bort!

Men jag antar att det kommer kännas mer irriterande att ha en massa lådor med böcker som tar en massa plats och som man aldrig kommer att läsa, än att ge bort böckerna och sen aldrig mer behöva tänka på dem.

Nu ska jag göra mig i ordning och sen ska jag krypa ner i sängen och läsa någon timma :)


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: