Hakuna Matata

2009-07-16
21:36:15

Att ha Hellström i mitt sovrum /L
Det är festival i min stad. Platsen ligger 10 minuter med bil härifrån men jag hör lika bra som om jag vore där. Jag satt på trappan och hörde Håkan Hellström sjunga live. Jag hör honom även nu, i mitt sovrum. Undrar om jag kommer få någon sömn?

J sover tungt redan, stackarn är helt slut. När det är festival här kommer det ett antal fler människor än vanligtvis. Karlstads hamnfestival kan slänga sig i väggen. J som i tisdags blev kökschef får jobba häcken av sig då restaurangen ligger på den mest besökta "gatan" (den ligger i hamnen).

Själv ska jag ta och packa mina saker för imorgon får jag äntligen träffa alla igen! :)

Kram på er, och vi ses snart!


Kommentar:
#1: mamma

Tänk positivt gumman... kunde har varit mycket värre..

Kram

2009-07-16 @ 23:51:50
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: