Hakuna Matata

2009-07-02
18:40:48

Att arbeta med barn /L
Återigen skiner solen. Jag är trött på värmen, jag får inte sova! Nu verkar det dessutom som ac:n här har gått i sönder så det finns ingen kyla alls. Snyft.

Glömde berätta om en sjuk sak som inträffade igår på jobbet. Jag låg i mega stora sackosäcken på jobbet med några barn. Plötsligt känner jag någonting på foten, jag ser ett av barnen luta sig ner över mina fötter och frågar "vad gör du E?" Barnet svarar; "Jag slickar på dina tår, jag slicka på nagellacken".

Reaktion = QEH?!!

Barnet fortsätter med att vända sig om, sträcka fram sin egen fot till mitt ansikte och säger; "Du kan väl slicka på mina tår?" Fullständigt allvarlig.

Jag avsluta det hela med att skratta. Det mest bisarra jag varit med om. Hittills.

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: