Hakuna Matata

2009-01-26
15:28:21

vill inte, vill inte, vill inte! /S
Pulsträningen är avklarad och detsamma gäller för städningen. Jag har även hunnit med en dusch och att äta lite mellanmål. Nu återstår det tråkiga, att ge sig ut i det blöta snö/regnvädret för att cykla till uni och förhoppningsvis hitta den boken jag ska ha läst till imorgon.
När det är gjort ska jag hem och laga mat, läsa en kort text inför imorgon och kl 20 tänkte jag faktiskt se på Bonde-bröllopet, tycker det är så mysigt med bröllopet :)

Nu är det dags att göra sig färdig för att ge sig iväg... håll tummarna för att boken finns!

Update: Självklart så fanns inte boken inne vilket innebär att jag måsteåka med en tidigare buss till Norrköping imorn :(
Jag fick dock lite annat gjort när jag ändå var på uni så det var väl kanske värt cykelturen. Dags att börja med middagen!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: