Hakuna Matata

2009-01-27
10:53:43

Tisdag /S
Idag är jag trött... framför allt är jag trött på att jag aldrig somnar om kvällarna! Igår låg jag vaken i över två timmar så klockan hann bli alldeles för mycket innan jag äntligen somnade. Jag hoppas verkligen att det här är något tillfälligt så att det inte kommer vara så här under praktikveckorna som börjar nästa vecka för då kommer jag bli helt knäckt!
Trots att jag var trött när klockan ringde så släpade jag mig i alla fall upp och körde ett styrkepass ifrån dvdn. Det blev lite stressigt att hinna med det, duscha och äta frukost men nu ska jag bara borsta tänderna så jag hann trots allt med allt innan jag måste ge mig iväg om ett par minuter.

Egentligen börjar jag inte förrän kl 13.15 men jag måste ju till biblioteket och läsa den där förbaskade boken som jag inte fått ännu. Jag hoppas jag hinner igenom de där 44 sidorna på en timma men det borde jag göra. Hur insatt jag kommer vara i texten är ju en annan sak men jag kommer ju i alla fall kunna hänga med lite i diskussionen som vi ska ha i gruppen. Senare i eftermiddag har vi lektion, jag vet egentligen inte helt vad den går ut på men mentorerna från de olika förskolorna är inbjudna och vi ska berätta om vad vi gör på de campusförlagda studierna sen ska vi få mer info om vad vi ska göra på VFU:n. Känns lite meningslöst då det inte brukar vara så många mentorer som har möjlighet att komma men man måste ju gå, lite pinsamt om min mentor kommer men inte jag!

Dags att borsta tänderna och sen åka!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: