Hakuna Matata

2009-01-11
23:03:43

skitdator! /S
Helt ensam och med inget att göra så är det alla nya avsnitt av de serier som jag följer som lockar mest men min skitdator krånglar som vanligt med ljudet så jag har inte lyckats se något av det!!!!!!
När jag var hemma under julen så berättade jag för mamma och pappa att jag enbart önskar mig pengar i examenspresent till sommaren som jag tänkt lägga på en resa som jag förhoppningsvis kan göra tillsammans med kära L och kan inte hon så kanske älsklingen hänger med. Jag tycker att minnet av en resa är mer värt än att bara önska sig en massa saker man egentligen inte vill ha så mycket.
OM det hur som helst skulle visa sig att jag inte har råd att göra resan eller om ingen vill/kan följa med så kommer jag lägga de pengarna på en ny laptop - det får man väl se som ett redskap i läraryrket där jag kan göra eget material... som sagt.... jag är sååååå trött på min skitdator!!!

Jag borde gå och lägga mig nu eftersom M kommer imorgon bitti men under lovet så har det blivit ganska sena kvällar så jag är inte alls trött ännu....

Jag fick förresten ett sms av min kära syster tidigare ikväll där hon berättade att jag kommer få några nummer av serietidningen Elvis under våren av henne som ett skönt avbrott i studierna :D
Så nu har man något annat än räkningar att se fram emot när posten kommer om dagarna!!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: