Hakuna Matata

2009-01-21
18:34:32

Min dag och mascararecension /S
Precis som jag misstänkte så var det en helt värdelös lektion och jag fattar inte hur kursansvarig har tänkt runt den här lektionen då den gick ut på att de svarade på frågor om kurshandledningen som de gick igenom i måndags! Kunde de inte ha tagit frågorna i samband med det?! Man blir ju extra irriterad med tanke på att skoldagen blir två timmar längre nu när man pendlar...

Jag ska dit igen imorgon och på fredag för två föreläsningar. Jag hopppas att de kommer att vara bra och ge något så man känner att kursen kommer igång för just nu känns det mest som att man går och väntar på att praktiken ska börja, och när den väl börjar så drar även en massa uppgifter igång som ska göras paralellt med praktiken och som ska grunda sig på praktiken.

Jag måste ju ge er en liten recension av min nya mascara också!

Recension av Lumene blueberry Volume mascara
Det jag läst andra skriva om den är att det är en bra vardagsmascara men kanske lite mesig till fest. SJälv tycker jag att den är jättebra!! Den ska ju både böja fransarna och ge dem volym. Jag tycker att den verkligen böjer mina korta små fransar och vad gäller volymen så är det alldeles lagom för min smak. OM man nu skulle vilja ha lite mer mascara så får man ju helt enkelt ha på några fler lager med mascara, vilket jag testade och det funkade finfint. Om man vill ha ännu mer volym så föreslår jag nog lösögonfransar :p
Jag kan också meddela att jag hade den hela gårdagen och hela dagen idag och jag är inte svart under ögonen. Därmed levde den upp till mina krav så jag har ringt mamma och bett henne köpa med ett tvåpack med mascara till mig när hon ska iväg på sin resa.

Nu ska jag inte göra något mer idag, bara ligga i soffan. Jag är så jäkla trött....!
Ha en fortsatt trevlig kväll...

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: