Hakuna Matata

2009-01-19
10:02:13

Måndag /S
Då var det måndag och ny vecka, samt dagen som allvaret börjar på riktigt igen då det verkar bli fullt upp med plugg fram till sommaren. Efter en snabb överblick i schemat så kunde jag konstatera att jag förmodligen inte kommer åka till Karlstad förrän till påsk då jag även fyller år. Jag tror inte att jag var ledig en enda fredag eller måndag och att åka fredag kväll till söndag är för kort tid tycker jag, det är för dyrt + att man blir så trött av resan så man får inte ut nästan något av helgen förutom en dag. Så istället får vi hoppas på att vi får lite besök hit istället under våren.

Idag börjar som sagt min nya kurs, och.... oj! Jag insåg precis att jag ska åka med bussen om en timma så ni får vänta tills jag kommer hem ikväll vid 18 med en rapport om dagen....

Ha en bra dag!!

Kommentar:
#1: mumari

Välkommen att tävla om ett par mysiga desigtofflor!

www.mumari.se/tavling-vinn-desigtofflortavling-vinn-desigtofflor/

Hoppas du vill vara med och ursäkta reklamen *skäms* ;o)

2009-01-19 @ 11:02:06
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: