Hakuna Matata

2009-01-08
22:18:05

It's coming to an end... /S
Fy, dagarna på detta lov springer ifrån mig och avresedagen är nästan här....på söndag kl 14.20 åker jag med tåget. Innan dess så har jag lite inplanerat... imorgon ska jag åka slalom med pappa, tobias och syrrans sambo... det är minst 4 år sedan så det kommer nog bli lite fegåkning men det ska ändå bli roligt. Sen fyller syster år imorgon så det blir eventuellt att vi träffar henne på kvällen. På lördagen ska hon firas ordentligt på förmiddagen och kl 18 är det middag med Ts föräldrar. På söndagen händer det mycket lite, det blir nog mest att packa allt... avresedagen brukar nyttjas väldigt dåligt då man mest väntar på att åka iväg.
Jag måste dock se till att träffa L lite mer så imorgon kväll tänkte jag boka henne för en myskväll + eventuellt en promenad tillsammans på söndagförmiddag....

På söndag kommer jag tillbaka till verkligheten i och med att att jag kommer tillbaka till Linköping. Idag fick jag schemat för opponering så nu vill jag att alla håller tummarna för mig och M den 15 januari kl 8.30-9.30 samt, mellan 11-12 då vi får visa vad vi kan *gulp* Den dagen fyller även M år så på lördagen blir det födelsedagsfest hemma hos henne som jag nog ska försöka komma iväg på. Förhoppningsvis har T kommit hem då också så jag vet att någon saknar mig om något händer på vägen hem :op

Hur som helst.... ha det bra, vi hörs säkert på söndag kväll!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: