Hakuna Matata

2009-01-24
17:29:06

Hello /S
Nu är vi hemma efter vår dag på stan...! Vi tittade runt i affärerna, jag provade lite träningskläder och hittade ett par träningstights som jag eventuellt kommer köpa men ska prova dem igen. De var skön och framför allt billiga då de bara kostade 200kr. Frågan är om jag vågar visa mig själv i tights när jag joggar?!
Lite inköp blev det i alla fall, jag köpte 8 jättefina muggar på INdiska i julklapp till mig själv för de pengar jag fick av mina systrar i julklapp. Kanske tar kort på dem och visar imorn.
När vi väl var på stan bestämde vi oss för att gå och äta då istället för ikväll, dels för att vi började bli hungriga och dels för att vi inte orkade åka hem de få timmar som de handlade om när bussresan enkel tur tar 20 minuter... Maten var i alla fall supergod!  Det var som sagt en thairestaurang, och jag älskar thaimat så det passade ju perfekt. Kul att testa ett nytt ställe också...
Nu har jag precis pratat i telefon med mamma då jag bestämt mig för att sälja min balklänning som jag hade på studentbalen. Anledning nummer 1 är att jag inte tror att jag kommer få någon användning för den igen, jag umgås inte riktigt i sådana kretsar där sån klädsel krävs. Anledning nummer 2 är att jag inte tror att jag kommer i den ens så skulle jag någon gång behöva den så skulle den förmodligen inte ens passa. Så nu hoppas jag att syster yster hjälper mamma och pappa att lägga upp en annons på nätet.

Hoppas er dag varit bra!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: