Hakuna Matata

2009-01-16
10:39:42

Fredag /S
Godmorgon!
Idag (än så länge) så känns det bra, men det är för att jag inte kan få in i mitt huvud att min älskade vovve verkligen är död, jag tittar på bilder på honom och det känns som en löjlig tanke att de bruna ögonen inte ska möta mig när jag åker till Karlstad nästa gång, det känns som ett skämt. Det kändes ganska bra hela kvällen igår, när jag pratade med syrran en stund i telefon så kom dock tårarna igen när hon berättade att pappa berättat att Dick (som hunden hette) verkligen hade förstått när de gav honom sprutan och han hade bara tittat på mamma och pappa. Sen hade pappa tagit ledigt och de hade storstädat hela huset för att sysselsätta sig själva med något. Tårarna kom igen när jag skulle sova, då är det inte så lätt att styra tankarna som hela tiden återkom till att tänka på det.

Idag har jag dock något att sysselsätta mig med. Om en kvart ska jag åka till universitetet och sälja mina böcker och när jag kommer hem ska jag nog ta en promenad då det är jättefint väder. Det är dock 11 grader kallt så vi får väl se hur stelfrusen jag är efter cykelturen först :op
Vid 14 kommer M hit och vi ska göra några av de ändringar vi fick förslag på om på opponeringen så det är också skönt att veta att man får något annat att tänka på.

Imorgon funderar jag på att åka ner på stan och kolla på träningskläder. Jag tror inte att jag kommer att köpa något men det jag måste hitta på något att sysselsätta mig med och jag ska köpa ett träningslinne/t-shirt med andningsfunktion så jag kan ju i alla fall titta vad jag hittar...

Nu är det dags att göra sig iordning, ha en bra dag!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: