Hakuna Matata

2009-01-28
12:56:34

Feeling better... /S
Hej igen... nu tänker jag inte låta lika bitter och grinig som i mitt förra inlägg. Det var nog mest att jag var trött för nu känns det mycket bättre.
Det jag gjort sedan mitt förra inlägg är faktiskt att jag suttit och försökt knåpa ihop ett CV som jag kan skicka iväg till den där förskolan som söker timvikarier. Det är aldrig lätt men jag utgick ifrån en mall som jag hittade på arbetsförmedlingen så det underlättade lite i alla fall. Nu har jag mailat den till min syster för att se om hon har några tips.

Jag har även ringt förskolan som jag ska börja min praktik på nästa vecka och typiskt nog så var min mentor sjuk idag, och ledig imorgon, men de hoppades att hon skulle vara tillbaka på fredag. Det hoppas jag också för det känns lite jobbigt att komma till praktiken utan att ha haft någon kontakt med min mentor. Men det går säkert bra...

Nu ska jag gå och hämta ut mina kursböcker och handla lite och sen ska jag köra ett pulspass innan jag kommer igång med läsningen!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: