Hakuna Matata

2009-02-15
19:18:42

Veckans träning avklarad /S
Nu har jag klarat av veckans tre träningspass, men jag kan inte påstå att dagens träning gick särskilt bra. Dels på grund av att jag fortfarande var lite för mätt, men tyvärr också för att mitt knä kändes konstigt (det knä som hoppade ur led i somras). Det gjorde inte ont men det kändes som att det hoppade till lite då och då, och eftersom jag är livrädd för att det ska hoppa ur led igen så vågade jag inte riktigt ge 100% utan stängde av pulsprogrammet några minuter tidigare. Styrketräningen gick inte heller 100% bra men det berodde nog mest för att jag var lite envis och trodde att det skulle gå finfint att köra programmet utan ljud och istället lyssna på Elvis, men att följa programmet genom att bara se men inte höra var inte lika lätt.
Men nu är träningen i alla fall avklarad, och att sista passet inte gick så bra är inget jag tänker på direkt då jag trots allt har gått två långpromenader den här helgen, och vissa dagar går träningen helt enkelt bättre än andra!

Nu ska jag svalna lite innan jag hoppar in i duschen!
Har ni tränat något i helgen då nu när det är sportlovstider?

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: