Hakuna Matata

2009-02-12
17:50:13

Torsdag /S
I´m free....! Närå, så jobbigt är det väl kanske inte om dagarna men jag längtade verkligen efter att få gå hem idag och veta att man är ledig till på måndag. Den här dagen har varit lik alla andra så jag har inte så mycket att säga om dagen.
På vägen hem fick jag ett enormt sug efter..... knäckebröd! Eller det är väl egentligen inte knäckebröd utan sånt där hårt tunnbröd. Så uGammeldags tunnbrödnderbart gott... jag brukar aldrig köpa hem det men just idag fick det bli det. Jag har inte smakat på så många sorter men jag kan verkligen rekommendera er att köpa Mjälloms Gammeldags tunnbröd, så himla gott med lite smör och ost på!

Nu ska jag lägga mig och titta på Brothers & sisters innan jag drar igång med matlagningen, hoppas ni har haft en bra dag!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: