Hakuna Matata

2009-02-17
16:48:27

Tisdag /S

Idag är jag så jäkla trött, sov rätt illa inatt + att jag kom i säng lite för sent. Eftersom jag var supertrött när jag äntligen klev av bussen hemma på området så bestämde jag mig för att fira min namnsdag med semlor som nu står i kylen i väntan på att älsklingen ska komma hem och fira med mig.
En mindre trevlig överraskning var att hyran låg och väntade på hallgolvet och det visade sig att de hade höjt den! Det handlar förvisso inte om någon stor summa, bara 120kr, men det är rätt retligt att utgifterna alltid verkar öka medan pengarna på sparkontot är näst intill slut.... very enoying!

Hur som helst... nu ska jag försöka att hålla mig vaken tills älsklingen kommer hem... jag hade tänkt träna idag men jag tror det får vänta till imorgon då jag knappt orkar hålla ögonen öppna...! 


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: