Hakuna Matata

2009-02-27
22:34:06

Time to sleep /S
Nu är den här fredagskvällen över för min del då det är dags att försöka få några timmars sömn innan klockan ringer vid 04.25. Hos oss har det inte varit några levande ljus men det har ätits middag, idag fick det bli wok som var lika gott som vanligt, när den var uppäten och jag tagit disken så tittade vi på filmen The red baron som handlar om en tysk flygare under första världskriget, en film som skulle kunna vara bra men som tyvärr inte var särskilt bra. Orkar inte skriva något om den nu så ni får kolla upp den själva om ni är intresserade!

Imorgon blir det som sagt en heldag på bortaplan då bussen lämnar Linkan 06.00 och beräknas vara tillbaka vid 19.30. Så nu dröjer det innan det kommer fler inlägg ifrån min sida. VI får väl se hur pigg jag är när jag väl kommer hem imorgon kväll om jag kanske orkar slänga in något inlägg...

Hur som helst, jag hoppas alla har haft en skön och härlig kväll som jag själv (och L) har haft...!

Natti natt...

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: