Hakuna Matata

2009-02-04
19:55:53

surprise, surprise! /S
Det visade sig att jag trots allt hade lite energi! När jag körde uppvärmningen som är ungefär som ett kort pulspass så kände jag (som vanligt) att jag blev mycket piggare, så jag besegrade latmasken och körde trots allt ett pulspass innan styrketräningen, så nu känner jag mig nöjd med mig själv. En annan faktor var att jag har lite dåligt samvete för min chokladkaka som jag kastade i mig igår, och därmed bröt utmaningen.

Så nu är träningen avklarad, jag har hunnit duscha och laga mat, så det enda som fattas nu är T som är på väg hem från gymmet. Är lite sur på honom då han sa att han skulle vara hemma vid 19. Det är inte så kul när maten hinner kallna, speciellt inte när man gjort mos som smakar blä när det blir kallt. Men men....

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: