Hakuna Matata

2009-02-25
16:29:30

Onsdag /S
Herregud! ....om jag klagade på att jag var trött igår så är det inget i jämförelse med hur jag känner mig idag. Jag somnade ganska sent igår och sen sov jag rätt kasst inatt  så den här dagen har jag gått och gäspat konstant och det där träningspasset känns plågsamt bara att tänka på men det känns nästan lika jobbigt med tanken på att jag skulle hoppa över det då jag i så fall bara kan köra 2 träningspass den här veckan och då skulle det vara första veckan som jag INTE kör tre pass i veckan, och det känns inge kul att bryta min lilla träningstrend. Men vi får väl se, kanske orkar jag ta mig själv i kragen och i alla fall orka mig igenom ett styrkeprogram...lite träning är ju trots allt bättre än ingen träning!

Igår och idag har jag sysselsatt mig själv med att söka jobb och registrera min CV på kommunens och AMS hemsidor. Det har väl inte funnits jättemånga passande jobb att söka men jag har sökt de som det faktiskt skulle funka att pendla till med bil eller kollektivtrafik med Linköping eller Karlstad som bas. Jag skulle även kunna tänka mig att söka i Örebro men T vill inte alls bo där och jag vill ju inte flytta till en stad där han aldrig vill bo! Jag är inte särskilt bekant med Örebro utöver deras IKEA-varuhus men det är en lagom stor stad med närhet till karlstad och det är väl det som lockar främst...

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: