Hakuna Matata

2009-02-17
20:52:29

Jobb nr 2 /L
Idag fick jag ett samtal från en rekryteringsfirma som söker förskolelärare åt en kunds räkning i Norge. Jag trodde först det var en telefonförsäljare när hon sa namnet så jag lyssna inte så noga förrän hon prata om jobbannonsen jag svarat på. Hon informerade mig om att hon skulle visa upp ett antal CV imorgon på mötet och om de är intresserade av min så kommer företaget själva ringa förmodligen denna vecka. Vore smart att få en jobbintervju nästa vecka när jag ändå ska på en då. Slipper jag åka flera gånger. Det har var även det en privat barnehage fast i Oslo, dyrare boende men förhoppningsvis ligger det så man inte behöver bo centralt.

Nu är det snart The mentalist!

Kram ♥

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: