Hakuna Matata

2009-02-13
20:07:21

Jobb? /L
pengar/Geld18.gifNu har jag fått ett svar på en annan jobbannons i samma stad. Det handlar om ett vikariat i ett år. Jag har ju tänkt att det vore väldigt kul att få ett tidsbestämt vick på 1-2 år för jag vill ju helst bo i Karlstad när det är dags för ungar och sånt. Men just nu känner jag faktiskt för att flytta bort en period. De vill att jag kommer på intervju men jobbet är från och med mars men det står att startpunkten kan diskuteras. Hoppas de går med på det.

Snart ska jag trots feber och yrsel åka till farmor.

Ha en trevlig helg!
Kram ♥

Kommentar:
#1: Sandra

Va roligt att du fått fler svar, vad är det för jobb, skolan eller förskolan? Om det är bestämt att du bara försvinner ett år så får du kanske åka ;)

2009-02-13 @ 20:23:36
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: