Hakuna Matata

2009-02-22
15:53:19

Having a bad day /S
Usch, idag är ingen bra dag. Jag känner mig helt anti ALLT... jag känner mig nästan deprimerad. Det kom som ett brev på posten utan någon vidare förvarning även om jag kännt mig liiiiiiite låg en tid.....

Fråga mig inte varför jag känner så här... jag tror att det kanske kan vara att min motivation är helt i botten vad gäller allt som har med mina studier att göra och därmed har jättesvårt att få mig själv att ta tag plugget, samtidigt känner jag en stress över allt jag borde göra. Ytterligare en anledning tror jag är att det varit alldeles för stilla runt mig... jag har inte fått göra något roligt på länge känns det som... vad det skulle kunna vara jag skulle vilja göra kan jag inte heller svara på....Men utan några pengar eller någon större möjlighet till att förflytta sig så är det svårt att hitta på något....

Just nu önskar jag bara att jag kunde få vara en del av sportlovet, ta en vecka och bara få vara ledig och få umgås med familj och vänner.... De här känslorna är väl (tyvärr) en del av livet.... man kan väl inte uppleva sann glädje och lycka om man inte upplever de motsatta känslorna ibland...


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: