Hakuna Matata

2009-02-01
23:51:01

Good night /L
Nu är det snart sängen som gäller.
Idag har jag gjort allt som man kan tänka sig ett hem behöver.
Diskat, dammat, dammsugigt, skurat golv, tvättstugan, vika, ätit mat, diskat igen, städa badrummet, bäddat rent i sängen... och allt småplock som blir. Nu känner jag mig rätt så seg men redo för en ny vecka.

Denna vecka är faktiskt - här och häpna - min sista "riktiga" vecka på universitetet. Denna vecka har jag mina sista föreläsningar som lärarstudent! Efter denna vecka gäller praktik, arbetsvecka med seminarie etc sedan börjar examensarbetet och sedan är jag lärare. Helt sjukt!

Nej, nu ska jag ut en sista gång med min stackars PMS hund. Hon har sovit hela dagen, knappt rört sig. Jag tror hon har jobbiga mensvärkar stackarn. Inte blev det bättre av att Diva den kåta försökte utföra en sexakt med henne hela tiden heller. Det är inte alltid lätt att vara hund :-)

Kram ♥


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: