Hakuna Matata

2009-02-08
21:03:30

God natt /L
Fy vad trött jag är. Diskat, vikit tvätt, dammsugit, gjort klart allt inför imorgon och nu är jag helt slut. Imorgon måste jag åka Click to viewmed bussen 7.13 vilket innebär att jag måste vakna alldeles för tidigt för mitt psyke. Jag slutar dock 15.00 så det är väl överkomligt. 

Det blir inge Norge på fredag heller =/ Känns skittråkigt! Jag fick ett mail om att de bara hade en 30% tjänst och eventuellt ett vikariat men jag tänker inte lämna allt här för det så jag tvingades tacka nej. Jag tar inte ledigt för att åka dit och prata om någon tjänst jag inte är intresserad av, då har jag hellre praktik! Känns jävligt surt då annonsen faktiskt sa heltid fast tjänst. Men men... jag söker vidare...

God natt ♥

Kommentar:
#1: SAndra

Va trist, men jag är glad så länge jag åtminstone får ha dig inom Sveriges gränser ;)

Det dyker säkert upp något annat... finns som sagt en hel del förskollärarjobb i Linköping och jag kommer vara kvar i cirka ett år till i alla fall ;)

Lycka till imorgon!

2009-02-08 @ 21:07:36
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: