Hakuna Matata

2009-02-18
19:12:56

En vanlig dag /L
Hallå mina vänner!djur/MIX/Mix17.gifIdag var jag praktiskt taget själv i klassen och det gick som smort. Jag känner att jag skulle vilja ha lite mer ansvar nu, jag hatar att gå och rulla tummarna väntandes på direktiv.
Det händer inte mycket här förutom praktik och förkylning. Jag har fortfarande hosta som alla på skolan tyckte lät hemsk men jag brukar få en väldigt djup hosta. Ju äldre jag blir desto värre blir förkylningarna. När man blir sjuk nu för tiden blir man så hemskt sjuk. Det är väl en del av att bli vuxen =P Jag blev i alla fall inte så trött och hängig som igår det är huvudsaken!

Kram ♥

Kommentar:
#1: Sandra

Va skönt att du är på benen igen! När får du ta över allt ansvar? eller hur mycket ansvar har du nu?

2009-02-18 @ 20:13:23
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: