Hakuna Matata

2009-02-16
07:58:49

Det är synd om mig /L
Klockan ringde 06.20 och jag kände mig mycket piggare. Hostan var inte lika hemsk och jag trodde NU är jag frisk! Jag gjorde iordning mig och när jag skulle klä på mig tyckte jag det värkte i armarna men jag avfärdade det som träningsvärk. Sedan gick jag ut med Åsa, väl ute började den hemska hostan dra igång igen, NEJ också. När jag kom hem rann svetten av mig och jag var heeeeeelt slut. Jag orkade/-ar knappt andas. Det var bara att ta av sig allt och lägga sig igen.
Jag hoppas verkligen jag kommer iväg imorn, det här med att vara sjuk/borta från praktiken är en ren plåga. Jag avskyr känslan av att missa någonting.
Svärmor kom igår så jag har sällskap här idag medan J jobbar.

Hoppas alla ni andra är friska i alla fall!

Kram ♥


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: