Hakuna Matata

2009-02-05
21:42:48

Dags att krypa ner i sängen... /S
Just nu sitter jag och tittar på Criminal Minds men nu ska jag krypa ner i sängen och se resten av programmet så det bara är att sova sen.... det är det som är så skönt med TV i sovrummet, men samtidigt så kan det vara negativt då jag ibland har lite svårt att stänga av dem och kan ligga och zappa i en evighet.

Imorgon är som sagt sista dagen på förskolan för den här veckan. Jag hoppas på att få sluta tidigt så att jag är hemma någorlunda tidigt. Imorgon är det träning som står överst på listan och därefter en myskväll med älsklingen som eventuellt lämnar mig ensam på lördag för en utekväll med grabbarna.

Ha i alla fall en skön kväll och skön fredag....natti natt!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: