Hakuna Matata

2009-02-06
20:41:17

Att vara lat /L
Jag har beklagat mig över att all mat i frysen är sån mat J gillar eller som jag inte kan tillaga. Kan och kan, men man ställer sig kanske inte och gör en helkyckling till matlåda en tisdag. Så igår gick vi hand i hand till affären, fast beslutna om att finna något som jag Linda kunde tänka mig tillaga alldeles själv och äta utan att kräkas.

Vi kom hem med det här;

Konsums goda köttbullar.

Köttbullar var det enda i hela affären som jag kunde tääänka mig.
När vi kom hem bönade jag om att J skulle göra mat. Han vägrade.

Förstår ni vad enformig mina måltider skulle bli utan J?

Kram ♥

Ps. Idag kom han hem med en matlåda med potatisgratäng, ytterfilé och pepparsås. He he he.. Ds.

Kommentar:
#1: Sandra

Ett annat tips på simpel mat är ju att köpa lax i portionsbitar. Då kan man ju ta upp en i taget, och går ju skifort att steka!

2009-02-06 @ 22:04:37
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: