Hakuna Matata

2009-12-17
18:18:53

Torsdag /S
Hej på er!
Jag är trött men på bra humör för imorgon är det fredag och jag jobbar lyxtiden 7.30-13.30, och det är sista dagen innan julledigheten - känns inte som att det kan bli så mycket bättre!
Det jag oroar mig för nu inför morgondagen är hur vädret kommer bli då jag ska köra själv till Karlstad så jag har verkligen ingen lust med snöstorm. Imorse när jag skulle till jobbet var det skitläskigt för det blåste massor och med vindarna kom snön så av och till blev allt vitt och man såg inte vägen alls.

Imorgon blir det i alla fall Karlstad efter att jag hämtat packning och vovven hemma. Hittills har jag inga direkta planer förutom lördagen då jag ska på min gammelfasters begravning. Vi får helt enkelt se vad jag gör för att få tiden att gå tills dess att kära T kommer med tåget sent på tisdagkväll... ska bli så skönt att få umgås lite då han har haft fullt upp med plugg den senaste tiden så det känns knappt som om vi sett varandra. Men nu har vi tre veckor på oss :)

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: