Hakuna Matata

2009-12-10
16:40:03

Torsdag /S
Hej på er!
Då var man hemma efter en lugn dag på jobbet. På förmiddagen bakade vi pepparkakor i min 5års-grupp och eftermiddagen blev fortsatt lugn då vi bara hade 13 barn idag. Det var tur att det var så lugnt för jag har gått och gäspat hela dagen, jag fastnade nämligen i min bok igår kväll och släckte lampan alldeles för sent.... Återigen... böckerna i Twilight-serien är så bra! Jag har nu nästan läst ut även den andra boken så nu måste jag hålla ut ända till jul eftersom jag eventuellt får tredje boken i julklapp.

I skrivande stund har jag lite bråttom för ikväll är det nämligen dags för årets julfest så jag är egentligen bara hemma för att duscha och byta om. Jag hoppas på en trevlig kväll men känner egentligen allra mest för att krypa ner i soffan med en filt och lite tända ljus då den här veckan varit rätt så intensiv med långa jobbdagar. Från och med idag är jag också uppbokad imorgon kväll då jag ska med två av mina jobbkollegor + deras respektive på Lars Winnerbäck. Det ska bli kul men det är lite trist att inte T kan följa med, och det känns konstigt då den biljetten jag fått köpa blev över efter att kollegans bror gjort slut med sin flickvän, så jag fick ta över hennes biljett. Förhoppningsvis lyckas vi hitta en biljett till T på internet men det ser inte särskilt ljust ut tyvärr...
Men jag tror ändå att det kommer bli en rolig kväll då båda kollegorna är spralliga och fyllda med energi som smittar av sig. Ett som är säkert är i alla fall att det lär bli en lugn helg!
Efter helgen återstår bara en enda veckas arbete, för på fredag kl 13.15 inleds min tre veckor långa julledighet :D

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: