Hakuna Matata

2009-12-01
14:31:34

Tisdag /S
Hej!
Några dagar har gått sedan sist. Jag har hunnit med min vistelse i Karlstad som var trevlig och innehöll mormors 75års kalas, barnfritt och trevligt umgänge med mina systrar, trevlig middag med svärföräldrarna och en släktings bortgång.
Idag började jag tidigt men fick då också sluta tidigt så jag hade tänkt passa på att åka och vaccinera mig mot svininfluensan. Jag åkte iväg, parkerade bilen där Pepsi fick vänta och traskade iväg, jag knallade runt hörnet och där finns världens längsta kö trots att det var 4 min kvar tills de ens skulle börja vaccinera! Jag som inte har särskilt bra tålamod när det kommer till köer vände innan så fort jag fick se kön, tog bilen och åkte mot sjukhuset som är det andra stället i stan som vaccinerar men denna gång hann jag inte ens parkera bilen för kön var lika lång där! Får se om jag kollar hur det ser ut ikväll, min taktik att vara på plats tidigt kanske är helt fel, man kanske ska komma precis innan de stänger istället?

Nu ska jag och Pepsi fly från lägenheten och allt oväsen som hantverkarna i lägenheten ovan för...!

Hej så länge!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: