Hakuna Matata

2009-12-08
15:47:59

Mitt nya badrum är (nästan) färdigt! /S
Nu är badrummet städat och i stort sett färdigt, det som återstår är att måla elementet och att sätta silikon i taket men det skulle de göra imorgon, så imorgon får vi tillbaka badrummet helt och hållet och det ska bli så skönt!

Här kommer bilder på det;



Så här såg badrummet ut de första dagarna av renoverigen.


I måndags fick de äntligen upp kakel och klinkers och det kändes att man började närma sig slutet, thank God!


Tadaaa! Nu är det färdigt och jag känner mig riktigt nöjd, nu vill jag bara ha nytt draperi och ny badrumsmatta... Något som var nytt var att vi fick en handdukstork och bara ett badrumsskåp. Jag har redan slängt in mina saker så att de ska få plats, men jag var i alla flal snäll och lämnade en liten tom yta för Ts saker :p En annan skön grej är att det är eluttag något jag inte haft förut... såååå skönt!
Ps. Toalettlocket är fortfarande inpacketerat, därför det ser lite koko ut Ds.


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: