Hakuna Matata

2009-12-15
21:19:42

Linda ger er sin åsikt /L

Jag vet att ni alla i flera dagar gnisslat tänderna, bitit på naglarna, ja suttit på helspänn før att få veta vad jag tyckte om Eriks flickvän i fredagens idolfinal. Here it comes. Følj hela min tankebana nedanfør;



0:31 Spännande
0:44 Han var väl bäst antar jag, även fast jag bara sett 2 avsnitt av denna säsong
1:25 Måste vara pappan?
1:37 Ett av Johan Palms galna fan? Syrran?... ahh måste vara flickvännen. Ahh... så søtt
1:54 Ja, garanterat flickvännen
1:58 Låten är faktiskt bra. Blir säkert en radiohit. Undrar är jag kommer høra den førsta gången i Norge..
2:19 Åh den tjejen var bra! Cool stil hade hon.
2:24 Där står alla førlorarna och ler. Undrar om de egentligen är så glada.. he
2:28 QHE! Är hon kvar på scen? Ha okej
2:31 No shoes.
2:33 Vad är grejen nu?
2:45 Haha (ropar på J) Se tjejen! Hon går inte av scenen *gømmer mig bakom kudden av skam*
2:58 Han vill helt klart att hon går därifrån haha
3:08 Defenitivt dags att stiga ner... kom igen... haha
3:36 Nu har de medvetet slutat filma henne
3:25 Nu går Erik själv en bit ifrån och de filmar så plakaten ska täcka før henne
3:36 Fortfarande kvar?!
3:43 Fortfarande kvar

Det var ett par mycket pinliga minuter.
Intressant hur denna tjej lyckats stjäla alla tittarnas uppmärksamhet från självaste vinnaren.
Mycket underhållande. Mycket.

Jag skiter vad ni andra säger men det var pinsamt PINSAMT.
 
/L


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: