Hakuna Matata

2009-12-07
20:34:08

091207 /L
Jag blir så stolt øver dig Sandra, jag vet att in the end så är vi lika så varfør skulle inte du också bli ett twilightfan ;) Men det ær verkligen jættebra bøcker trots att det ær en ungdomsserie! :)

Idag har varit en lång dag. Jag hade samtal med chefen det gick bra senare hade jag en jobbintervju. Det kændes bra men vi får ella se...

I lørdags var det julbord. Det var precis som ett julbord ska vara. Några som blir alldeles før fulla ink min egen sambo, sång, dans, mat och sprit. Mænnen var værst men det var underhållande.

Denna vecka ska vi till kyrkan med ungarna, jag har ingen aning om vad vi ska gøra dær men det ær væl något julaktigt som det brukar vara. På onsdag ska vi/jag førmodligen med pappa och hans andre hælft ut och æta. Till helgen hoppas jag syster yster kommer på besøk. Så ser min hændelseløsa vecka ut.

Kram!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: