Hakuna Matata

2009-12-02
22:06:29

091202 /L
December redan. Snart jul! Tiden går så fort.
Jag såg førra årets ønskelista (Denna) och insåg att jag køpt mig næstan allt sjælv sedan jag børjade tjæna egna pengar. :) Skønt att jobba.

Nu ær det dags før årets ønskningar. Det blir svårare før varje år. Nu før tiden vill man køpa sjælv før då får man precis det man vill. Men men...

- Laminator
- Wii rock band
- Gps
- Blackberry bold
- Sony ericsson satio
- Smycken från Thomas Sabo
- Dessa prylar från exerro.se
- Smycken från Disney Couture (kyssjohanna.se)
- Twilight dvd
- Qvint mattallrikar


Oj, det var en dyr lista minsann... he    he      he

Nu ska jag bædda ner mig och bli frisk infør julbordet på lørdag.

Kram

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: