Hakuna Matata

2009-08-02
11:19:03

Skitväder, skitungar /L
Nu är det snaaart relativt lugnt här igen.
Min farbror + fru och två barn var här OCH mina tre syskon, och samtidigt var det jag, J och pappa. Huset fullt!
Jag har fått en helt annan respekt för farmor som brukar sköta aaallt när släkten träffas. Denna gång (av någon anledning!) var det jag som fick se till allt. Att vara ledig från jobbet har jag inte märkt med fem ungar under 10 år. Dagens barn är fasiken bortskämda, jag minns inte att jag inte kunde städa ett rum, ställa in i diskmaskin eller göra mig frukost själv. Jag var självständig tidig. (Fast jag tar igen det nu för tiden... stackars J... he he.) Nej, mina ungar ska diciplineras i rena militärstrategin! Där ska kronan kunna studsa på den bäddade sängen när jag kontrollerar.

Nu skriker de att jag ska komma och kolla vad de gjort.... :(

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: