Hakuna Matata

2009-08-03
15:31:37

Playlist /L

Jag läste en artikel där kändisar avslöjade sin playlist. Jag har länge funderat över vilka låtar som platsar min ultimata playlist (det ändras jämt). Det finns två låtar som ALLTID måste finnas med för mig, följande:

Righteous Brothers - Unchained Melody
Red hot chili peppers - Turn it again

Men dessa skulle jag förmodligen också ha med i min favoritlista (utan inbördes ordning):

Israel Kamakawiwo'Ole - Somewhere Over The Rainbow
The White Stripes - 7 nation army 
Blue Foundation - Eyes On Fire
3 Doors Down - Kryptonite
Sam Cooke - Change Gon' Come
Evanescence - My Immortal
Red hot chili peppers - Snow
Red hot chili peppers - Otherside
Celine Dion -Think Twice
Shania Twain - You're still the One
The Temptations - My Girl
Queen - Bohemian Rhapsody

Vilka är dina favoritlåtar?

Nu har jag kommit på 7000 låtar till. Det är SVÅRT.


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: