Hakuna Matata

2009-08-19
08:00:10

Onsdag /S
Då var det dags för sista arbetsdagen för den här veckan och jag måste säga att det känns otroligt skönt. Just nu är det inte att få vara ledig bara som är det sköna utan att få vara ledig och kurera sig, att slippa befinna sig på en förskola när man mår lite sisådär. Men något roligt får man väl försöka att hitta på under de här dagarna, ursprungsplanen att vandra känns dock inte lika lockande när man har en snorig näsa och en allmänt låg energinivå så vi får väl försöka hitta på något annat!

Igår lyckades jag i alla fall hitta energi till att plocka i lägenheten så att den kommer se hyfsat städad ut när vi kommer hem på söndag. Både jag och T hatar nämligen att komma hem till en stökig lägenhet, och eftersom det denna gång var jag som stökat ner allt så var det ju också min skit att ta reda på.
En väska är också packad men som vanligt så är det säkert något man missat!

Nu är det dags att åka till jobbet, förhoppningsvis hör ni inget ifrån mig förrän söndag eller måndag för det innebär att jag orkar åka hem till Karlstad idag som planerat :)

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: